دستگاه اتوماتیک فروش محتوا

دستگاه اتوماتیک فروش محتوا

همان‌طور که طراحی در کمپین‌های ایمیلی اهمیت خیلی بالایی دارد، محتوا هم بسیار با اهمیت است. محتوا نه تنها می‌تواند پیام شما را به شکل بهتری ارایه کند، بلکه می‌تواند سبک روایت شما را متفاوت نشان دهد.

همه‌ی شرکت‌ها و استارتاپ‌ها و سایت‌ها به محتوا نیاز دارند. آیا می‌توانیم محتوا را بسته‌بندی کنیم و به تولید انبوه برسانیم؟!

نیاز فراوان به محتوا باعث راه‌اندازی پلتفرم‌هایی برای عرضه‌ی محتوا شده. در کنار کپی‌رایترهای حرفه‌ای که به شرکت‌ها و سایت‌ها و استارتاپ‌ها کمک می‌کنند محتوای باکیفیت را برای خوراک‌های تبلیغاتی‌شان (سایت و ایمیل و شبکه‌های اجتماعی و…) آماده کنند، شاهد عرضه‌ی فست‌فودی محتوا نیز هستیم. یعنی عده‌ای می‌آیند محتوا را مثل چیپس و پفک بسته‌بندی می‌کنند و به تولید انبوه می‌رسانند و آن را به خلق‌الله می فروشند. اینجاست که ناگهان می‌بینیم کلی پیام یک شکل و گرافیک‌های تکراری و طرح‌های دمده، از همه جا مثل قارچ درمی‌آید.

اینکه این مدل تولید و عرضه‌ی محتوا، آیا کارکردی دارد یا نه، بحث دیگری است!

خلاصه‌ی کلام اینکه اگر می‌خواهید کار مؤثری انجام دهید، روی «محتوا» وقت بگذارید و برایش هزینه کنید. محتوا اسنک نیست و نمی‌توانید آن را از دستگاه‌های فروش اتوماتیک بخرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *