ارسال کمپینهای ایمیلی در این روزها میتواند اقدامی مثبت باشد – ولی حواستان به ریزهکاریها باشد.
در روزهای بحران چه بلایی سر کمپینهایمان میآید؟
حرف این نیست که در زمان بروز بحرانهایی مثل همین ماجرای همهگیری ویروس کرونا، شرکتها ارسال کمپینهای ایمیلی را متوقف کنند.
بهخصوص کسبوکارهای آنلاین در این روزها بیشتر مورد نیاز مخاطبین هستند و نتایج پژوهشهای بازار هم نشان میدهد که در این چند هفته از شروع بحران کرونا، میزان باز شدن کمپینهای ایمیلی توسط مخاطبین افزایش پیدا کرده است.
به ویژگیهای بازار و حساسیتهای این روزها توجه داشته باشید و کمپینی نفرستید که اعتبار برند شما را زیر سؤال ببرد.
این روزها صندوقهای ایمیل کاربران پر شده از ایمیلهایی از برندهای مختلف که میگویند در این روزهای سخت در کنار مشتریانشان هستند. برخی هم پیامهایی را از طرف مدیران کمپانیها برای خلقالله میفرستند. اگر واقعا پیامی ندارید که به درد ملت بخورد و پیشنهاد ویژهای برای این روزهای سخت ندارید، کمپین نفرستید.