اینکه چرا خیلی از سایتها و بازاریابان دیجیتال، پروسهی لغو عضویت در خبرنامهی ایمیلی را به پروسهای سخت تبدیل میکنند، برای من امری عجیب و غیر قابل درک است.
خبرنامهی ایمیلی مطمئنا یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی و اطلاعرسانی در فضای آنلاین است و برای اینکه به بهترین شکل از این ابزار استفاده کنید، لازم است به مخاطبی که به پیام شما علاقهمند است، توجه کنید.
باید امکان لغو عضویت آسان در خبرنامه را برای کاربرانتان فراهم کنید و اجازه دهید اعتبار برند شما حفظ شود. به خواست کاربران احترام بگذارید و همیشه حرفهای و محترم برخورد کنید.