بریم سراغ خبرنامه!


بریم سراغ خبرنامه!

پیام تبلیغاتی که خیلی شخصی و خیلی خصوصی برای کاربر ارسال می‌شود، بیشترین تأثیرگذاری را دارد.

در روزگار کنونی ظاهرا مردم دنیا با موبایل‌هایشان ازدواج کرده‌اند! پیام‌هایی که افراد روی گوشی موبایل دریافت می‌کنند، تأثیرگذاری زیادی دارد.

از طرف دیگر، مردم به طور دائمی در معرض بمباران پیام‌های تبلیغاتی از مدیوم‌های مختلف هستند: تراکت‌های چاپی تبلیغاتی که همه جا ریخته، بیلبوردها، تبلیغات در فضای آنلاین و در سایت‌ها، پیام‌های تبلیغاتی در تلویزیون و رادیو. متمایز شدن یک پیام و یک محصول در بین این همه صدا، کار سختی است؛ و خبرنامه‌ی ایمیلی می‌تواند این کار سخت را انجام دهد – با این شرط که به شیوه‌ای حرفه‌ای و هنرمندانه اجرا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.