وقتی از کمپینهای ایمیلی صحبت میکنیم، باید خیلی حواسمان به کلاینتهای ایمیلی باشد. کلاینتهای ایمیلی سرویسهایی هستند که کاربران روی بستر آنها ایمیلهای در هیجان ما را باز میکنند. داریم در مورد سرویسهایی مثل یاهومیل، جیمیل، اوتلوک و نرمافزارهای پیشفرض ایمیلی در گوشیهای اندرویدی و اپل صحبت میکنیم.
فرقی نمیکند که ایمیل را از ابتدا خودتان کدنویسی و طراحی کردهاید یا از یکی از قالبهای آمادهی ایمیلی استفاده میکنید. در هر صورت نیاز دارید که ایمیلتان را قبل از ارسال به هزاران کاربر، تست کنید.
این چارت ساده به شما کمک میکند ذهنیت بهتری در مورد این موضوع مهم پیدا کنید. (اسپویلر آلرت: همهی سؤالات در نهایت به جواب «بله» منتهی میشوند!)