همهی بازاریابان دیجیتال به دنبال این هستند تا بیشترین تأثیرگذاری را روی مخاطبین کمپینهایشان داشته باشند. در یک خبرنامهی ایمیلی، میزان تأثیرگذاری کمپین، از تعداد کلیکهایی که روی لینکهای مختلف انجام میشود محاسبه میشود. هر کمپین معمولا یک پیام محوری دارد و تلاش میکند کاربر را برای کلیک روی اصلیترین لینک کمپین ترغیب کند. این کار معمولا از طریق دکمهای با نام CTA (حروف اختصاری Call To Action) انجام میشوذ.
طراحی یک دکمهی تأثیرگذار که مخاطبان را برای کلیک کردن و هدایت به صفحهی لندینگ روی سایت یا فروشگاه اصلی ترغیب کند، موضوع پیچیدهای است. ترکیبی از تکنیکهای طراحی و گرافیک و بازاریابی و روانشناسی را باید استفاده کنید تا بتوانید رتبههایتان را بهبود ببخشید.
… و البته دنبال راهکارهای عجیب و غریب هم میتوانید بروید!