متخصصین ایمیل مارکتینگ در سال ۲۰۲۰ دنبال چه هستند؟

متخصصین ایمیل مارکتینگ در سال ۲۰۲۰ دنبال چه هستند؟

۲۴۱ کارشناس ایمیل مارکتینگ در دنیا، از ایده‌ها و ترندهایی می‌گویند که در سال ۲۰۲۰ به آنها کمک می‌کند کمپین‌هایی مؤثرتر ارسال کنند.

سایت اینترنتی Litmus یکی از مراجع اطلاعاتی معتبر در حوزه‌ی ایمیل مارکتینگ است. این سایت در سال گذشته نظرات ۲۴۱ کارشناس ایمیل مارکتینگ را پرسیده و از آنها خواسته تا ایده‌هایشان را برای بهتر کردن کمپین‌های ایمیلی در سال ۲۰۲۰ توضیح دهند. در این یادداشت نگاهی داریم به ترندهایی که احتمالا در سال جاری میلادی مورد توجه قرار می‌گیرند.

این نکات به طور خلاصه در این یادداشت مرور می‌شوند. در مورد اغلب این ترندها یادداشت‌هایی در بلاگ میل‌چی تاکنون نوشته‌ایم، ولی تلاش می‌کنیم در بلاگ میل‌چی به تفصیل در مورد این ترندها و ایده‌ها بنویسیم و راهکار ارایه کنیم.

دنیا در حال حرکت است و ما هم برای اینکه عقب نیفتیم، مجبوریم بدویم!

متخصصین دیجیتال مارکتینگ برای ارسال کمپین‌های ایمیلی بهتر در سال جدید به دنبال اینها هستند:

  1. تمرکز بیشتر روی شخصی‌سازی ایمیل‌ها و محتوای داینامیک
  2. ایجاد تجربه‌ی تعاملی بیشتر برای کاربران در ایمیل
  3. استفاده از تکنولوژی‌های AI (هوش مصنوعی) و یادگیری ماشینی برای ایجاد محتوایی مناسب‌تر در ایمیل‌ها
  4. استفاده از محتوای لایو بیشتر در ایمیل‌ها (مانند اطلاعات آب‌وهوایی، شمارشگرهای معکوس زمانی و ساعتی و…)
  5. ساده‌سازی فرایندهای طراحی ایمیل، هم برای راحتی توسعه‌ی ایمیل‌ها و هم برای راحتی کاربران
  6. استفاده از فایل‌های متحرک و انیمیشن بیشتر (مانند فایل‌های GIF متحرک و فایل‌های APNG و افکت‌های انیمیشنی مبتنی بر CSS)
  7. هماهنگی بیشتر طراحی ایمیل با طراحی کمپین‌هایی که در سایر کانال‌ها (سایت و شبکه‌های اجتماعی و…) اجرا می‌شوند
  8. گسترش سیستم طراحی ایمیل از طریق استفاده از تمپلیت‌ها و ماژول‌ها و API های مرتبط
  9. استفاده از فرایندهای پیشرفت مستمر برای ایجاد تجربه‌ی غنی‌تر
  10. توسعه‌ی دسترسی‌پذیری کمپین‌های ایمیلی برای افرادی که دارای محدودیت‌هایی هستند (مثلا برای افرادی که دارای محدودیت‌هایی برای دید یا کوررنگی هستند)
  11. استفاده از طراحی‌های سفارشی و منحصربه‌فرد که از ساختارهای قالبی استفاده نمی‌کنند
  12. بهینه کردن طراحی ایمیل برای حالت تم تیره (Dark Mode)
  13. استفاده از مزیت‌های تکنولوژی AMP برای طراحی ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *